Polish Me Pretty: Lila de vară


Hello, pretty blossoms!
Astăzi m-am gândit să inaugurez o nouă categorie pe blog: Polish Me Pretty. În fiecare duminică vreau să postez o ojă sau o manichiură pe care am purtat-o și care mi-a plăcut săptămâna aceea. Deși nu mă compar la unghii cu fetele mai populare din blogosferă (îmi cresc greu, de obicei le am scurte și se exfoliază ușor), sper să urmăriți și postările mele cu plăcere și, de ce nu, chiar să vă inspire.


Încep cu manichiura purtată în OOTD-ul de aici. Nu a ieșit exact cum aș fi vrut, având în vedere că sclipiciul nu e chiar opac și mâna mea nu e cea mai stabilă, dar întotdeauna e loc de mai bine. Ojele Flormar sunt favoritele mele, au culori faine, preț mai mult decât accesibil și o pensulă bună.


 După cum vedeți și în poze, am folosit un lila mai închis de la Avon (Luxe Lavender) și un pastel deschis Flormar din gama Light Summer (LS01) care un e lila foooarte deschis (pe toată unghia trebuie aplicate cel puțin 3 straturi ca să fie opac). Am încercat să trag și niște liniuțe de sclipici pe conturul triunghiului, dar acesta din păcate nu este foarte dens așa că nu s-a văzut prea bine (deși am dat vreo 3 straturi!).


 Aștep cu drag comentariile voastre, atât pe blog, cât și pe mail (theprettyblossoms@yahoo.com) sau facebook.

Să aveți o duminică superbă și ne auzim cu următoarea postare!

4 pretty comments